Klant

Nu är det andra gången på kort tid som jag skriver ett lååångt inlägg här via min telefon som jag sen lyckas klanta bort för att jag inte lärt mig förändringarna i appen. Blir galen att det försvinner så lätt när man lagt ner så mycket tid! 

Här kommer iaf ett nytt inlägg som säkert ändå blev bättre än förra :p

Har senaste tiden känt mig fast i min träning och som att jag gjort samma gamla övningar varje gång jag tränat. Så igår gick jag med Sandra på gymmet så att hon kunde ge mig tips på nya övningar och korrigera min teknik på gamla. Snacka om att jag har ny träningsmotivation efter det! Lärde mig mycket trotts att jag ändå tränat ett tag och tyckte att jag hade rätt bra koll. Men där ser man vad bra det kan vara att ta hjälp ibland.

Har i år bestämt mig för att satsa mer på styrketräningsdelen av min träning. Att köra lite tyngre pass och att verkligen ge mig tid att använda rätt teknik och få bra kontakt med musklerna. Är helt inställd på att det nu i början kommer att kännas som att jag inte tar mig någon vart och att jag inte kan ha allt för tunga vikter/inte kommer klara så många repetitioner som jag vill. Men jag SKA ge det tid som sagt. 



Mina nya bästa vänner.



Som ni kan se kör jag väääldigt tungt nu :p haha är typ lättaste vikterna men vänta bara några månader ska ni få se på andra bullar!



Denna kära gamla vännen kan känna sig lugn. Kommer ändå bli ett eller annat intervallpass på detta band i väntan på varmare grader ute (-30 idag, brrrr). Har ju ett Göteborgsvarv att ta mig igenom i maj så helt utan konditionsträning kan jag inte vara. 

Så här länge satt jag på motionscykeln för en vecka sedan för att testa min kondition. Svettig är bara förnamnet! 


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0