Invigning

Meeeeen! Detta skulle ha publicerats i onsdags! What liksom?! Gör ett nytt försök.

Invigning av skorna igår. Sprang 10 min på löpband följt av gym och avslutade med 10 min på bandet igen. Skorna kändes riktigt sköna att springa i. Körde samma upplägg på gymmet idag. Tror det är bra att springa kortare sträckor i början så fötterna och benen får chans att vänja sig med det nya.

Idag var jag tvungen att fota när jag var på gymmet. Jag svettades så att det var helt sjukt.. Såg ut som att jag stänkt massa vatten i ansiktet. Fick gå och torka hela tiden så det inte skulle rinna i ögonen. :p Men då vet jag att jag tog ut mig iaf.

Imorgon blir det en springrunda med Hanna efter jobbet. Måste tagga inför Göteborgsvarvet som är 2 månader bort. Blir nog inte med nyskorna dock, vill inte förstöra dom i snöslask redan tredje dagen. Dom får hålla sig till löpbandet tills det är mestadels asfalt på backen.

Nu ska jag slänga i mig världenns bästa middag. Sallad med gravad lax och tonfisk. Moomsi!

 



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0