Födelsedag

Jag fyller som den uppmärksamme läsare vet år om några dagar. 12 för att vara exakt. Inte för att jag räknar men det kan hända att jag råkades ha en kalender som räknat ner antalet dagar sedan min senaste födelsedag så då såg jag det.  :P Jag har bara kalendrar som går från 365 ner till 0 och nyår (dag 0) är min födelsedag. 
 
I år fyller jag 25. Tänkte att jag i år ska ha det lungt och skönt hemma med kaffe och lite fika för de som vill komma förbi. Blir nog inget större hålligång. Skönt!
 
Men det ska ju åtminstone synas att det är kalas så en eller annan ballong ska jag kanske ha? Nått i stil med detta? Är väl lagom för ett mindre kalas...? 
 
 
Och så tänkte jag mig en tårta i stil med den här. Bli la bra eller? Borde räcka till de 4-5 pers jag tänker vill komma.
 
 
 
Oj pressenter undrar ni över. Äh det är ju ändå bara 25 jag fyller så inget alls eller nått enkelt typ detta.
 
Jag och Linus ska ju börja tänka på nått nytt ställe att bo så ett hus kanske. Det här ser ut att vara lagom till oss två.
 
Nå fina smycken, dom här tjejerna har stiil:

En bil i nån fin färg. Gillade den här jättemycket!:
 
Om inte en bil kanske ett annat färdmedel. Har hört att de här ska vara bra... och snälla:
 
Som sagt håll det enkelt. 
 
Då var det avklarat nu ska jag ut i solen och fira påskens sista lediga dagar i en snödriva. Heipa!
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0