Sommarträning

Har tagit det ganska lugnt på träningsfronten sedan göteborgsvarvet kör 2-3 pass i veckan och ofta är det 3:e en promenad eller liknande lite lugnare träning. De andra passen har vart blandat gym och löpning. Jag har velat göra så dels för att vila kroppen och få tillbaka "suget" för träning efter detta katastrof-gbgvarv och dels för att jag har haft sjukt mycket annat för mig.

Vi har ju bl.a nu flyttat från Umeå tillbaka till Kalix. Och ni som flyttat någon gång vet att en flytt kan vara ganska ansträngande bara den. Sen har det vart jobb och midsommar och nu resan till Götelaborg med fullspäckade dagar. Men så igår kväll fick jag med mig pappa på en 4km promenad ner till hamnen och idag efter frukost smällde jag av ett redigt pass som fick mig lite illamående mot slutet.

Bilden på mig är från förra veckan när jag en kväll bestämde mig för att gå hem till Nyborg från Kalix, ca 12 km.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0