Pizza och kvällsträning

Idag fick jag lite egentid i huset för mamma och pappa åkte iväg på maskerad. Firade att jag hade FF med att åka in till stan och köpa stans godaste pizza Husets special från Kina och deras oslagbara pizzasallad. Guud så god den är! Detta avnjöt jag framför mello och Tommys livekommentarer på fejjan. Mycket bra!
 
Efter att mello var slut fick jag ett sjukt träningssug och det är ju något man måste ta vara på. Så jag slängde snabbt på mig träningskläder och körde sedan  hårt i ca 30 min. 
 
Först 15 burpees och 15 situps sen insåg jag att det skulle bli för jobbigt så jag hoppade ner till 10 burpees och 10 situs och vidare med 9 av varje, 8, 7 osv osv ner till 1. Totalt 60 av varje och det tog ca 9 min. PULS!
 
Efter vila och vatten bytte jag till 20 benböj och 20 situps, sen ett hopp ner till 15, 14, 13, 12 osv.... = 140 av varje tog lite längre tid då jag fick ta en paus mitt i för vatten, typ 13-15 min.
 
Avslutade med plankan 3 x 30 sek. och 15 x 3 rygglyft
 
Heeelt slut nu och svetten rinner. Ska bli gött att hoppa in i duschen och sen ska jag se nån bra serie på viaplay och spela candy crush innan jag somnar!
 
Kalix godaste pizza. Har kvar massor till imorgon också :)
 
Nytt linne som jag köpte sist jag vaa nere i Umeå. Har ett likadant i svart sen tidigare också. Fab va?? ;)
 
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0