Ge mig sommar

Satt och kollade igenom vad jag har för bilder på systemkameran nyss och hittade dessa två bilder. Säger bara: Ge mig sommar NUU!
 
 
Denna sommaren kommer jag mest troligt att få vara ledig hela 7 veckor direkt efter varandra gissa om jag längtar?? :D Första sommaren sedan jag gick i 8:an som jag kommer vara ledig längre än 2-3 veckor.  Som jag ska njuta! Blir en resa ner till Göteborg, mycket träning, sköna dagar ute i Linus stuga och massvis med bra böcker.
 
Böcker är något jag saknar. Med all skola och allt jobb jag håller på med nu finns inte tid att läsa andra böcker än skolböcker. Jag är en person som annars älskar att läsa och drömma mig bort en stund så att inte kunna göra det just nu suger! Men till sommarn som sagt...
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0