Springelispring

 Sprang milen förra vecken med Hanna, en endaste liten gång, och det var all träning den veckan. Och veckan som gått här i Umeå har jag vart på ETT (!) indoor walkingpass. Det fick jag dessutom avbryta för att jag höll på att svimma. Limpa var sjuk förra helgen när jag kom ner hit och låg däckad 2 dagar. Vet inte om jag fick mig en minisläg av det som gjorde att jag inte kunde fullfölja passet. Jag har nog aldrig avbrutit ett pass förut och om jag är trött kan jag alltid göra hela passet med lite lättare motstånd. Men redan efter uppvärmningen vart jag kallsvettig och började skaka och var vääääldigt nära att vända magen ut och in. Höll ut på uppvärmningsmotstång i 30 min och sen var jag så slut att jag fick gå ut och sätta mig på golvet i 15 min innan jag kunde ta mig till omklädningsrummet. 
 
Totalt alltså två '(1½) träningstillfällen på två veckor. På detta då hela denna veckan fylld med fika, extra god mat, vin och igår hockeypizza. Ajaj inte riktigt en optimal uppladdning för göteborgsvarvet som nu är ca 1 månad bort. 
 
Så nu är det jag som lyfter mitt allt för bekväma ass ur soffan och tar mig en runda runt nydalasjön! Se nästa vecka springer jag och Melissa till Holmsund =21km. 
 
Hejja mig!
 
10 min sen
 
Nuuuuu!'
 
Hej rå.. Wroooooom!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0