Förberedelser

Fyller år på TORSDAG! Herre det är ju bara 4 dagar!!!! Hur ska jag hinna allt? :p

Haha nerå, födelsedagsmästarn har allt förberett och klart! Don't you worry! Allt som går att baka i förväg är bakat och det som ska vara färsk, och därför måste bakas dagen innan, är förberett. Födelsedagsmiddag OCH outfit är planerad och önskelista lämnad till päronen för länge sen ;) allt under kontroll.

Fikat blir (så ni vet om det är värt att komma) macaroner med smak av lime/citron och passionsfrukt, kolakakor både med och utan choklad, vinbärskaka och självklart tårta chokladig detta år.

Kanske nån grej till om jag får lust.. Jag brukar komma i ett flow när jag väl börjar och då passar jag på att baka så mycket jag kan så jag har sen. ;)

Så nu vet ni vad det bjuds på och kan bestämma om ni vill komma eller inte. Och några bilder för att locka de som tvekar... Kom, koooom.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0