Min dag

Varsågod, lite nytt material till era IntresseKlubbenAnteckningsBlock IKAB.
 
06.20 - Vakna, frukost, kläder m.m
 
07.00 - Skrapa bilen!? ( hur kan det redan vara höst?) Åka till jobbet.
 
07.20 - Tillbaka på jobbet efter 3 veckors frånvaro (2 veckor ledigt och en veckas skola) Ställa i ordning rum, hälsa på alla.
 
07.40-16.15  Jobbbbbbbbbb. Har gått bra idag om än lite långsamt. Mycke småsaker jag inte kan eller glömmer att göra och som därför tar lång tid. (+ 15 min övertid för att jag inte kan datorn, arghh!)
 
16.30-17.40 Träning med Sofie i källargymmet på jobbet. 

17.50 Handla på affärn
 
18.00 BILKÖ?!?!?!?!?!?!?!?! efter nyborgsvägen. Stod stilla i säkert 5-6 min. WHAT liksom?!
 
18.20 Hemma igen, ingen hemma, laga mat, göra upp eld till duschvatten, duscha
 
20-21.00 surfa på internätet
 
21-22.00 Läsa tråkig pluggbok
 
22-22.15 (=nu) Blogga. 
 
22.15-22.30 (i can see the future) Borsta tänder, fluffa kudden och täcket
 
22.30 -06.20 däcka, snarka.
 
Efter det repeat
 
Mitt andra hem (förutom här hos ma och pa, IKSU, sal D, cafe 9:an, MB, hela staden Göteborg, IKEA osv, osv) okej då mitt typ 20:e hem.
 
Scrubs blir ALDRIG omodernt :P
 
Gourmetkock som man är slängde man snabbt ihop fylld lövbiff och ugnspotatis med matchande persilje-fetaost-turkiskyoghurt-prästost sås.
 
Plugg zzZzZzZZz. Nuff said

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0