Fun facts

Nu är det dags att ni plockar fram era intresseklubbsantecningsblock för här kommer fun facts direkt ur min pulsklocka.
 
Hittills sen jag fick min klocka (8 juni) har jag registrerat följande:
 
Antal: 45 Aktiviteter
Distans: 378,12 km
Tid: 38:31:14 h:m:s
Höjdstigning: 3.418 m
Medelfart: 9,8 km/h
Medelpuls: 133 slag/min
Medellöptakt: --
Medelcykeltakt: --
Kalorier: 18.846 C
 
Tänk då på att jag inte registrerat varje gång när jag gymmat. 45 registrerade aktiviteter på 88 dagar + några aktiviteter till med de gympass som inte finns med. Det är mer än ett pass varannan dag. Bra jobbat Lovajsa! Klapp klapp på ryggen.
 
Det jag registrerar mest just nu är löpning, prommenader och cykling. Några få gånger har jag registrerat gym för att se hur många kalorier jag bränner på ett styrkepass och idag har jag registrerat indooren. Bara den brände 709. Nästan en burk Ben&Jerry's (typ 1100 kcal). 
 
Är faktiskt skitkul att sitta och jämföra mina rundor och pass i diagrammen när jag laddat in klockan i datorn. Kan se ganska precis vart jag sprungit i en backe, både på hastigheten och pulsen. Pulsklockan är verkligen ett bra träningsredskap och en bra träningskompis om man vill utvecklas i sin träning. Den gör allt så himla mycket enklare. Tänk att jag tycker det är så kul att träna. Sjukt ju!
 
Och tro mig kan jag, som suttit i soffan de första 21 åren av mitt liv bli en träningsnörd, så kan alla..
 
Så lite inspo på det:
 
 




 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad du är duktig och visst är det alldelens underbart härligt att träna :)

2012-09-07 @ 13:12:48

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0