Prommenad

Är i Umeå denna veckan. Började dock i Luleå i måndags med utbildning för jobbet: Tobaksfri duo. Väldigt intressant. Så nu vet jag ALLT om rök och snus och vattenpipa. Vill ni ha motivation att sluta (och det VILL NI!) så är det bara att fråga mig :P
 
När vi var färdig tog jag bilen och gasade ner till Umeå och fick äntligen träffa Limpa igen <3
 
Annars då, skrev hemtenta igår på förmiddagen och gjorde en annan uppgift på eftermiddagen. Nu har vi typ INGET kvar förutom att se en film och skriva om den. Hahah piece of cake. 
 
Idag ska vi träffas kl 9 på skolan och skriva mer på hemtentan och sen kan vi förhoppningsvis skicka in den. Varför är jag då vaken redan nu?? Jo jag ska hinna med en morgonprommis innan vi träffas tänkte jag. Men först frukost!
 
Heeeeej råååå!
 
Tobaksfri duo

 
 
Startar ofta dagen med denna lyxiga frukost. Gärna med en kopp te till.
 
Dock inte helt nöjd över mitt val av en prommis över att sova en extra timme. 
 
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0