Äpple??

Vill börja med att säga följande: Jag älskar mina nya brills. Känner mig faktiskt jäkligt snygg i dom. Så det så.
 
Vill sen fortsätta med ett helt vanligt inlägg. 
 
Datautbildningen idag var bra. Det mesta kunde man men jag upptäckte några saker som jag gör 'fel'. Typ, man ju kan göra så... men de e ju inte rätt! :D Efter vi hade slutat passade jag på att hälsa på Lisa från klassen som jobbar i huset där utbildningen är. Jättekul att se hur hennes arbetsplats ser ut och snacka lite skit. Vi hade båsen brevid varandra på studentkliniken och jag måste erkänna att jag saknar henne ibland. Vi hade väldigt kul åt allt och alla. :P 

Kom hem till Kalix igen kring 18.30 och var ganska mör så jag slängde i mig middag och la mig sen och såg ett avsnitt Revenge på Viaplay. Framåt 21 tiden fick jag för mig att jag skulle öva på akvarellmålningen så jag packade fram alla grejer och nedan har ni resultatet. 
 
Sjukt hur man har en bild i huvudet och tycker att man vet hur man ska göra och sen blir det bara skit som fastnar på pappret. Akvarell är svårt och grejen är att man INTE ska pilla och försöka justera, det blir vad det blir liksom. MEN tror ni jag håller mig till det?!?! Nope. Jag pillar och pillar och torkar och blöter = förstör mer. Väldigt frustrerande, spec när jag veeet att jag inte ska göra det. Men som ni vet: övning ger färdighet.
 
Eller som dom säger på morgonpasset... Ge det ett år
 
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0