Åhhh hå hå hååå

Har vart på punch out med Malin idag efter skolan. Det är ett boxningspass på IKSU där man jobbar två och två. SÅ JÄKLA KUL!!

Åh är helt euforisk och uppe i varv.

Man vet att det är bra när man är helt död bara 5 minuter in i passet. Uppvärmningen där man skulle springa på alla 4 fram och tillbaka i rummet var sjukt jobbig och satte liksom ton för resten av passet. Under en övning sa jag 'vänta jag måste vila lite. Jag håller på att spy' varpå Malin svarade ' bra för det har börjat svartna för mina ögon' hahaha.

När passet var över berömde instruktören alla för hur duktiga vi var som klarat detta extra jobbiga pass som han testade för första gången idag. Han hade dubblat på alla tider för intervallerna och hade extra jobbiga övningar. Kul att det var just det passet vi valde att dyka upp på... Verkligen kul....

Detta kommer vi absolut gå på igen då det var det roligaste jag gjort på lääänge.

Nu ska jag belöna mig med ett dopp i badkaret och ett doftljus som luktar choklad. Linus är bjuden på middag och bowling så jag har det lugnt och skönt här.

Over and out!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0