Torsdag

Ojojoj såg att detta inte kommit upp på bloggen som det skulle. Skrev det när jag just kom hem från jobbet kring 17. Nå ja jag gör ett försök till då. Detta har hänt =) :

Nu när jag kom hem från jobbet möttes jag av en stor kastrull full med ärtsoppa som pappa har gjort. Mmmm mm mmm! jag var en av få ungar som älskade ärtsoppa i skolan och jag måste säga att det är en väldigt underskattad rätt. Tycker den man köper på äffären i tub är helt ok men den man kokar hemma blir ju skiiit god! Sitter nu och tar fram ett recept på pannkakor så att jag kan steka det till soppan. Var länge sen jag åt ärtsoppa så det ska bli mumma!

Annars då?.. Jobbat hela veckan och haft egna patienter igår och idag. Hur kul som helst. Får göra lite allt möjligt och mina handledare utmanar mig hela tiden. Igår fick jag dessutom av en patient höra saker som värmde mitt hjärta så jag nästan började gråta :P Haha blödig_tjej_88.

..Tog en prommenad med Anna i tisdags. Gick väl en sisådär 8 km skulle jag tro. Skönt att prommenera med sina kompisar och snacka lite skit. Man får ur sig så mycket och får lite perspektiv på saker och ting.

Hmmm mer då?!.. Åhh just det, får inte glömma.. igår var vi ut och käka med jobbet. Skulle fira av en tandläkare som ska sluta. Gick på 'Lilla' och käkade. Jag hade beställt tvårätters så jag fick en toast skagen till förrätt och till varmrätt pepparbiff. Super gott!! Och trevligt hade vi också. Är alltid kul att träffa kollegorna utanför jobbet.

Sen slänger jag in några bilder för att liva upp :P Två första: jag. Så som jag såg ut på bröllopet i helgen. Sista: Så som finaste såg ut. Dock var det ljust på balkongen så han fick kisa lite ;)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0