El Stockholmo

Hemma igen efter ännu en helg på annan ort. Hann bara mellanlanda i Kalix en och en halv dag innan det var dags att ge sig iväg igen.

Denna helgen var det Stockholm och bröllop som gällde. Min kusse Sofia och hennes Jens 'tied the knot' (<---bilder) och hela tjocka släkten var där. Brudparet var strålande vackra i 40-talsklänning och mörkblå kostym. Hela brölloppet var avslappnat och SUPERTREVLIGT! Festen avslutades kring 02.00 med varmkorv och pucko innan bussen gick in mot stan.

Förutom bröllop har vi hunnit med att fira min pappas födelsedag.. igen, shoppat, spelat tv-spel och turistat. Vi har haft helt underbart väder med ca 18-20 grader varmt och sol hela tiden. När vi åkte hem efter bröllopet gick jag i kort klänning mitt i natten och frös inte det minsta. Sen kommer man upp hit liksom.. brrrr. Snön ligger kvar och våren har preciiiis börjat men söderut är det redan sommar.

Nu är det bara 2 veckor kvar av min praktik. Längtar efter att få komma hem och sova i min egna säng och att få bo med Limpa igen. Saknar honom mest hela tiden nu när vi inte kan träffas varje dag. Fast det är skönt också att få vara ifrån varandra lite så man får längta.

Bild lånad av brudens far Martin

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0