Sims

Idag har vi suttit hela dagen på IKSU och pluggat. Gick dit till kl 9 imorse och tog en paus för träning och lunch mellan 11-13 och fortsatte sen skriva till efter 15. Har hunnit med massor även om jag råkades radera allt arbete vi gjorde på förmiddagen... hehe oppsi.

Konstigt nog vart ingen av oss irriterad eller arg. Vi ba 'Jahapp bara börja om då' och så gjorde vi det och så var det inget mer med det. Men från och med idag sparar jag en gång i minuten typ.

Tränade som sagt en sväng också. Blev 40 min på löpbandet för mig 5 minuter uppvärmning, 30 min löpning med hastighetsökning var 5:e minut och 5 min nedvarvning. Skönt att vara färdigtränad och färdigpluggad för idag så jag kan spela sims hela kvällen. Mohaha.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0