Backträning

Ikväll har jag och Melissa kört ett pass på bräntberget. Det blev 6 gånger upp och ner. INTE kul. Haha andra svängen upp var det många 'det går inte' 'jag kan inte' osv från mitt håll. Men då satte hon ett finger i ryggen på mig och så klarade jag mig hela vägen upp. Sen resterande gånger var det inte alls lika jobbigt. Sjukt det där att jag var helt slut och var nära att spy andra gången upp men uppe på toppen sista gången frågar 'varför det?' när Melissa sa att vi var klar. Haha.

Man klarar så mycket mer än man tror! Och har man dessutom en så grym partner som Melissa så klarar man ännu lite mer. Har lovat henne att göra allt hon säger och det utnyttjar hon till att pusha mig när jag tror att jag inte kan. När det går som segast säger hon alltid 'öka', 'tryck ifrån', 'mer motstånd', 'lite till' eller 'snabbare' och en massa massa 'KOM IGEN!!'.

Sen hoppas och tror jag att det inte bara går åt ett håll utan att jag på något sätt inspirerar och motiverar henne också ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0