Plugg och partytrick

Sitter och arbetar med vårat examensarbete och dricker en kopp te, (té, the, thé.. vad säger man??). Var några småsaker som behövde fixas tills imorgon så att vi sen kan börja sätta ihop hela arbetet.

Den 4/4 ska det slutgiltiga arbetet skickas in till läraren så nu börjar det snart vara slut på tid. Men vi har jobbat på bra så vi känner (just nu iaf) att vi ligger bra till. Är mest finputsning kvar tror vi. Får se vad vår handledare säger när hon läst vårt arbete. Jobbigt att måsta göra om massor nu liksom.

Läsa, läsa, läsa

Tänka, tänka, tänka. Dagarna vi suttit med vårt arbete är jag helt slut i hjärnan. Man får tänka så mycket hela tiden att hjärnan tillslut blir till gröt. När jag kommer hem fattar jag knappt hur jag ska öppna min jacka för jag har ingen hjärna kvar att tänka med... typ.

Skriva, skriva, skriva (tydligen tokskriva att dömma av ögonen)

Och som den tenta-/examensarbetes flyktare man är sitter jag nu och bloggar och övar ett av mina bättre partytrick:


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0