löppass

Igår var det dags för min och Melissas nya i-början-på-veckan-rutin vilket innebär ett långpass. Förra veckan när vi tog milen tyckte vi att det gick lite för lätt så igår ökade vi på med några km. Vi hittade en runda som var 12 km. Sen om man räknar med vägen till och från vår mötesplats så kan man lägga till 2 km till på det, där sprang jag dock bara på hemvägen. Men totalt 13 km får man ändå säga är helt ok för att vara andra passet. Ligger nog bra till tidsmässigt i träningen.

Så här snygg var jag. Blåste mycket ute så det var på med 3 lager tröjor, långkalsonger, dubbla sockar och mitt supertrendiga hårband. Haha, Linus säger att jag ser ut som en påskkärring när jag har det på mig.

Idag har jag patient till kl 12 och sen ska jag och malin gå på ett indoorpass och efter det blir det soffläge resten av dagen. Har inget skolarbete att ta tag i efter skolan denna vecka så nu blir det vila, vila, vila hela veckan lång.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0