Skoj?

Hahaha alltså jag älskar mig själv. Jag är så Jäkla rolig.. På riktigt. Har suttit en timme nu och läst gamla blogginlägg i arkivet och ibland undrar jag hur jag kan ha kommit på så roliga saker att skriva. Jag tycker själv att jag är så himla kul och det är väl bra det?! :) Linus tycker jag är konstig som skrattar åt mina egna skämt och öppet berättar för folk att jag typ inte vet nån som är roligare än jag. Men jag äääääär så rolig!!!1111elva. Visst?? :P

Är så jäkla roligt att jag försöker vara rolig men det blir bara jättetöntigt för jag vill så gärna vara kul. Blir som lite platt. Fast det är ju min humor i ett nötskal.. Tönt-humor. Bäst av allt är de inläggen där jag är seriös. Som i Exempel 5 nedan "Mitt lilla hörn där jag sitter och dricker mjölk och tittar på folk." WTF! Hahaha.. Försöker typ vara djup eller nått. "Mjölk"... pfft. Hahaha så har jag tagit en bild där jag sitter och dricker mjölk och ser bort mot horisonten typ. Åhhhhh skämskudde.

Ville bara få detta sagt. Fast egentligen är det väl inte konstigt att folk tycker att dom själva är roliga. Man har ju sin egen humor..

Ska ge er några exempel.
Exempel 1
Exempel 2
Exempel 3
Exempel 4
Exempel 5
Favorit i repris

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0