Hemma igen

Ligger i soffan hemma i lägenheten. Körde hit hem direkt efter jobbet igår så jag inte skulle missa en enda onödig timme utan Limpa. Haha, kanske inte riktigt därför men ett av skälen så vi säger att det är hela skälet. Nu idag kan jag tycka att det var ett bra beslut för det blåser och regnar det så det hade inte vart kul att köra 30 mil idag.  

Limpa är på match och jag sitter på viaplay och uppdaterar mig på några serier jag inte sett på ett tag. Göttigt att bara slappa. Saknat att vara i mitt eget hem. Kul att bo hos mamma och pappa så klart med det är påfrestande för oss alla märker man. Är van med våra egna rutiner och regler och så kommer nån och stör allt det. Men för det mesta är det bara kul och mysigt.

Imorgon ska jag träffa Malin för första gången på 5 hela veckor. NICE! Måste passa på för snart åker jag hem över sommarn och då blir det läääänge tills vi ses. Vi tänkte gå till Göteborg och fika. Riktigt mysigt ställe med gott (och stort) fika. Rekommenderas starkt av mig om man är på besök i Umeå.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0