Trötter

Jösses vad det känns som att denna veckan gått långsamt. Är så trött. Måndagen gick iofs i racerfart och jag fattade knappt att det var dags att gå hem när den var slut. Men sen på tisdag vart det helt tvärtom, när man kollade klockan hade visarna knappt rört sig nånstans. Och så har det fortsatt resten av dagarna. Så gissa om jag tycker det är skönt med fredag idag?? Hell to the yeah!
 
Under sommaren är vi väldigt få som jobbar här så då brukar vi mysa till det extra med att ex baka till eftermiddagsfikat under veckorna och på fredag beställer vi lunch/fika från nått ställe. Oftast blir det från Lyktan då dom har både billigt och SUPERGOTT fika men ibland tar vi fårn andra ställen. Idag blir det dock Lyktan som vanligt och jag har beställt en köttbullemacka med rödbetssallad och ett Flarn. GOTT! Kan säga att jag längtat hela veckan efter denna lunch.
 
Ikväll vet jag inte vad som står på agendan. Vi har hört av oss till Samuel och Linnea om eventuellt häng, men jag vet inte om dom svarat ännu. Annars drar vi nog till Påläng och slipar nå möbler, eller så kanske vi bjuder mammsen och pappsen på en drink. (Stavar man det mamsen och papsen eller mammsen och pappsen förresten??)
 
over and out!
 
Maj -12

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi vill det jättegärna ha drikkväll men vi måste måla golvet klart. för vi ska börja själva flyttpackningen sen och flytta nästa helg så all tid är tyvärr vigd åt det :( Men ni får jättegärna komma dit och inspektera arbetet :)

2012-07-13 @ 11:00:20

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0