Skills

Nu sitter vi nog ute i stugan och myser. Men för att det inte ska vara helt dött här ska jag testa att göra ett tidsinställt inlägg. Får se om det funkar..
 
Har inte så mycket att göra på jobbet alla dagar så jag har tänkt att jag ska lära mig nån skill. Tänkte att rita skulle kanske vara nåt för moi. Det kan man ju öva på typ när som helst, så jag googlade fram ett öga och sen testade jag att måla. tyvärr var det enda jag hade tillgängligt en bläckpenna vilket inte är det bästa att rita med precis. Men men, får se till att ha blyerts med nästa vecka så jag kan testa 'på riktigt'. 
 
Här är iaf mitt första försök till en teckning på flera flera år :P Hahaha är man inte nya Picasso så säg?
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0