Måndag

Godmorgon sunshines. Har ganska ont i fossingarna idag. Fick mig några rejäla blåsor må ni tro :P Men det gick bra att gå, tog inte riktigt 4 h och det var 22.5 km. Dock var jag ganska öm i benen igårkväll och staplade runt här hemma som en gammal tant. Idag känns det bättre och det är bara blåsorna som besvärar lite men bara jag tar det försiktigt går det feiiint!
 
 
Sitter nu och väntar på att Linus ska ringa så ska vi åka in till stan och handla mat m.m till denna veckan som kommer. Har tänkt försöka vara ute i stugan så mycket som möjligt nu när jag är ledig. 
 
När vi vart i Kalix, typ efter lunch tänkte jag ge mig på ett styrkepass. Idag blir det detta:
 
Träningsupplägg (helkropp nr 2):  
Knäböj  20 reps x 4
Grodhopp 20 reps x 4
Bergsklättraren så många du kan under 45 sek x 3 set
Armhävningar  så många du orkar x 3
Axelpress hantlar 15 reps x 4
Sidlyft hantlar 12 reps x 4
Dips på kant så många du orkar x 3
Situps 20 reps x 4
Plankan dynamisk 10 reps x 3
Rygglyft på golvet 15 reps x 3
 
När det är färdigt har jag och Limpa en dejt med Simon inbokad. Vi ska grilla och mysa för nu var det längesen vi hängde.
 
Googlade på tränings inspiration och hittade dessa:
 

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0