Leta leta leta

Herregud. Sitter och googlar bilder för att jag vill visa Hanna den klänningen som jag hade som inspiration till min balklänning. Det var en klänning som Jessica Alba hade på sig nångång för lääänge sen. Men tror ni jag hittar den?? Nope. Är ju 5 år sedan jag gick balen och redan då tog det ju lång tid att hitta den. Och jag kan säga att det har kommit upp EN DEL nya bilder på henne sedan dess. Har suttit 30 min effektivtid nu och letat sida upp och sida ner med bilder på henne. Men jag kan inte hitta den, och bara därför MÅSTE jag nu när jag suttit så länge.
 
Nått jag kan säga om kvinnan efter att ha stirrat på henne senaste 30 minuterna är att hon är ju vacker som få.
 
Kan inte lägga upp bilder eftersom jag sitter på jobbdatorn, men jag kan länka till några så ni fattar vad jag menar om ni inte redan märkt det ;P
 
Bild 1
Bild 2
Bild 3
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vi blev ju i alla fall påminda om hur snygg hon är, alltid något ;-)

2012-07-14 @ 05:18:13

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0