helgen

Åhh vi hade det jättemysigt ute i stugan i helgen. På lördagen när vi åkte ut var det inte bätsa vädret, blåste och var mulet. Och halvvägs ut till stugan började det dessutom regna nålar. Båtresan som i normala fall tar mellan 10-15 min tog just över 30 min. Vaar nära att vända nån gång för att vågorna var så höga och regnet gjorde så ont. Men vi körde på i lugn fart och tillslut var vi framme.
 
Väl i stugan klarnade det upp så grabbarna kunde värma upp badtunnan och sitta ute i solnedgången med varsin Irish coffe och ljuga ikapp.
På söndagen när vi vaknade var det vacker väder med strålande sol om än lite blåsigt. Men vi satte upp vindskyddet på altanen och la oss sen och solade hela dagen. Nått man knappt fått göra denna sommar. Passade på att sätta citron och salt i håret för att solbleka det ännu lite mer. Blev riktig bra. Stannade till efter kl 15 och begav oss sen mot Nyborg för att träffa bror och hans sambo som kommit på besök från götet. 
 
Tagit en del bilder som jag får lägga upp sen när jag kommer hem. Då ska jag också berätta om ett projekt som jag startar f.r.o.m idag. :)
 
Gamla bilder från när jag och pappa var på båttur förra sommaren
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

De som var kvar på land blev oroliga för er skull <3 Tur det gick bra

2012-07-16 @ 17:32:54
Postat av: lovisa

Haha ja vi märkte det. Messade dom direkt vi kom fram. ;) Lite läskigt var det allt.

2012-07-17 @ 08:16:23
URL: http://lovisaeb.blogg.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0