Lax

Nya versionen av plankan var en riktig mag-/armdödare alltså. Är fortfarande trött i magen efter den. Men den var rolig och tog bra så jag kommer fortsätta variera mina andra magövningar med den. Härligt att ta ut sig ibland.

En rolig grej som hände på gymmet idag var att när jag blåste mitt hår efter duschen så dyker helt plötsligt Malins vackra fejs upp mellan mitt ansikte och spegeln. Haha något förvånade vi blev när vi såg varandra. Inte helt fel att träffa bästis så där på en söndag efter ett jobbigt pass.

Håller just nu på med ett storkok som ska bli veckans matlådor, en kryddstark köttgryta med rotfrukter. Till middag idag blir det dock rester från tidigare i veckan:

Vinbakt lax med kräftstjärtar och kokt broccoli.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0