Rekordtid på gymmet idag?

Ligger nerbäddad i sängen och pluggar för fullt. Har som jag kanske har berättat 6 st artiklar att läsa (och fatta) som vi sen ska diskutera i grupp och jag tror även att vi ska redovisa det vi diskuterat om sen. Utöver det har vi 5 andra uppgifter som skall göras under 'lovet' och redovisas när vi är tillbaka. Vi delade upp det så att vi i gruppen har en uppgift var att göra under lovet så ska jag skriva ihop det nu och sen träffas vi någon dag innan skolan börjar och går igenom allt tillsammans så att alla kan allt när det sen är redovisningsdags. :)

Innan jag bäddade ner mig här i sängen har jag hunnit med att skjutsa Limpa till sina föräldrar och sen en sväng till gymmet. Hade tänkt gymma med fokus på benen idag men när jag kom in där såg jag löpbandet och blev så jäkla sugen på att dra av ett rivigt löppass. Har vart försiktg med konditionsträning då jag vart lite krasslig i halsen men idag kände jag att det skulle gå bra. Skön känsla när man frivilligt vill springa, det blir oftast de bästa passen.

Idag blev det sammanlagt 6.5 km på tiden 28 min. Blir ungefär 4.30 min/km. Men jag vet inte om det stämmer riktigt för jag gick de första 5 min och hann då gå ca 0.5km så då blir snitttiden på det jag sprang ca 3.50 min... nåntig sånt va? Eller räknar jag fel. Blir så förvirrad när man ska räkna klockan på miniräknare, måste räkna om då och skit. MEN IAF jag tycker det var skiiit bra sprunget av mig oavsett vilken av de två tiderna som stämmer.

(Tänk om jag kunde lyckas springa det i 21km när jag springer varvet i maj. Haha då skulle jag vara i mål på 90 min istället för 152 min eller vad jag nu sprang på i år. Nästan halva tiden men det skulle jag ALDRIG klara, måste ju typ vara elitlöpare för det.)

Nå nu har jag pausat från pluggandet alldeles för länge. Hej.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0