Honey I'm back

Åhhh underbara indoor walking jag älskar dig!

Det är ganska prick en månad sen jag var på indoor sist (iaf enligt vad jag skrivit på bloggen, har minne som en guldfisk). Så jag var så där lagom peppad, som alltid efter ett uppehåll, när jag gick dit. Men jag hade sån tur att Magdalena ville följa med vilket gjorde det hela lättare. Och direkt jag kom in i salen försvann allt negativt och jag ville bara ge järnet så det var bara onödigt att oroa sig innan.

Kändes i benen att jag varit borta ett tag, men tack och lov var jag smart nog att springa några gånger under julen och det räddade mig idag. Annars hade jag haft noll kondis och dött efter 10 min... typ.

Nu har jag badat badkar och hällt i mig en hallonsmoothie. Ska boka in nästa måndags indoor och en badmintonbana till lördag och sen blir det nanna kudden. Imorgon ska jag upp och springa före skolan har jag tänkt. Har satt upp två mål som jag vill hinna med innan Varvet i maj, så om jag ska hinna får jag ligga i. Börjar kl 13 så det ska inte vara helt omöjligt att ta mig upp innan det ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nästa måndag då jävlar! Är såå less på att inte kunna träna pga den här sega förkylningen men jag börjar se ett slut på den så förhoppningsvis är jag redo för indoor då :)

2012-01-16 @ 22:14:21
Postat av: Lovisa

Ja vi håller tummarna för det! :)

2012-01-16 @ 22:42:09
URL: http://lovisaeb.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0