Söndagsbestyr

Haha idag skulle vi vakna lite tidigare så att inte hela dagen skulle gå åt till att sova och för att ställa om dygnet lagom till att den nya veckan ska börja. Gissa om det gick bra? Sov ändå tills klockan var 12 och fick väcka Linus en timme efter att jag vaknat för annars hade han säkert sovit till kl 14-15. :P Tror inte vi kommer i säng före 1 inatt heller.

Vi har inte gjort många knop här hemma idag utan har mest försökt njuta av att vara lediga, vilket betyder Battlefield för Linus och småfix med lägenheten för mig. Har fixat med blommorna och läst igenom några bakböcker. Är sjukt sugen på att baka så det kan nog bli så att jag river av ett bak imorgon (är ledig även då, mohahaha).

Blev inget indoor kl 16 för Malin vart sjuk, så istället ska jag gå till gymmet nu med Limpa. Blir inget killerpass utan mer bara underhåll av kroppen. Imorgon däremot har jag mitt heliga måndags pass i indoor, då blir det åka av. Ska mycket till för att jag ska avboka det. Spec nu när jag som alla andra efter nyår har börjat mitt nya liv ;)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0