Morning has broken



God morgon loverz! Sitter och käkar fukost och ser på Gomorron Sverige på svt play. Idag ska jag vara i skolan från kl 8-17. Puh, första heldagen sen före jul. Återstår att se om jag är helt död när jag kommer hem sen.

På tal om död. Igår på indoor walkingen krämade jag på med ordentligt med motstånd. Höll knappt på att ta mig upp för trappen till lägenheten när jag kom hem haha. Benen var som spagetti. Men det var mest skönt att ha tagit ut sig så pass mycket.

Idag efter skolan har jag och Magdalena pratat om att gå på gymmet och köra ett killerpass. Magdalena har önskat sig en rejäl träningsvärk så det får vi ju försöka fixa då ;) Får dock se om vi tar det idag eller imorgon. Beror lite på hur mycket energi jag har när jag kommer hem från skolan.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0