Dove

Som jag berättat flera gånger tidigare är jag Buzzador. Det gör att jag får möjlighet att testa massa olika produkter gratis och att jag dessutom får extra gratisprover att dela ut till mina vänner. Ex testade jag under december Bonaquas nya smak. Nu har jag under veckan hämtat ut ett nytt paket och det innehöll följande:



Dove intensivbalsam. Ska ge extra näring vilket kan vara bra nu så här på vinter halvåret då det är kallt. Har testat det en gång och jag tyckte håret kändes väldigt mjukt efteråt. Dock fick man ta ganska mycket för att det skulle räcka till hela håret vilket inte är bra då det blir dyrt i längden att hålla på och köpa massa flaskor för att dom tar slut hela tiden. Hade alltså gärna fått vara drygare.

Får ge en bättre rapport sen om hur håret blir när jag använt det några fler gånger.

Så här ser paketet ut med alla produkter man ska dela ut.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0