INDOOOOOOOOOR!

Måndagsindoor är mitt favvo pass på hela veckan som ni kanske förstått by now. Idag var det dessutom ett nytt program som var riktigt tungt. Fick nästan astmaandning på slutet. Tuuungt motstånd och snabbt tempo i intervaller gjorde susen för mjölksyran sista 6 minuterna.

Imorgon ska jag och Melissa inviga mina skidor ute i det fina vädret som utlovats. Tror det kan bli riktigt skoj, och förhoppningsvis jobbigt. Blir skönt att äntligen få börja utomhusträningen igen. Har inte gått tidigare då det har vart en alldeles för kall, blåsig, blöt och konstig vinter hittills. Men nu börjar dom härliga senvinterdagarna dyka upp och man kan snöra på sig löparskorna och i år även skidorna.

Började springa ute kring 20:e jan förra året ser jag när jag läser i arkivet. Så jag ligger en månad efter i utomhus träning. Men med tanke på hur mycket jag tränat denna vintern ligger jag nog en månad före i kondition jämfört med förra året så det jämnar ju ut sig ;)

Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt imorgon för att jobba med examensarbetet.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0