Massa skoj

Ojoj går segt här på bloggen nu. Hann ju knappt hem innan det var dags för mamma och pappa att komma på besök. Har inte suttit många sekunder vid datorn utan har velat spendera så mycket tid som möjligt med dom.  Vi har lagat god mat, gått på stan, sytt, myst och sett mello.

I fredags hade vi återsparkssittning som ettorna ordnat åt oss. Temat var 'S' och vi hade skitkul. Jag, Melissa, Lisa och Joel klädde ut oss till Spice girls. Joel vann pris för bästa utklädnad, han var Emma 'Baby spice' och såg helt amazing ut! Som en blanding av neandertalare och en tjej. Haha. Det bjöds på god mat, god dricka, dans och ett uppträdande av oss. ;) Gick dock hem tidigt när ma och pa ändå var här. Ville som sagt passa på att vara med dom.

Nu till helgen är jag bjuden på nya festligheter och denna gången är temat 'barnkalas'. Har köpt tyg i helgen så nu håller jag på att sy min outfit och när vi handlade idag har vi köpt det sista till Limpas utstyrsel. Haha åhh det kommer bli så bra! Lovar att jag ska visa den sen.

Nu ska vi göra oss iordning för kvällen och sen nanna kudde.

Syr för fulla muggar.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0