Jag är hemma!

Åhhh känslan att äntligen vara tillbaka i Götet. Mitt tredje hem, eller egentligen andra då jag bodde här före Umeå.. Men skit samma. Ett av alla mina hem!

Fick rysningar i kroppen och en tår eller två i ögat när planet lyfte från Stockholm och jag insåg att jag snart skulle få träffa BÅDA mina bröder och deras sambos. Mamma och pappa är också här men dom träffade jag ju förra veckan så det var främst tanken på mina brollor som gjorde mig glad.

Med mig har jag Limpa och nu väntar dagar fyllda med shopping, födelsedagskalas, julfirande, annandagsbandy, mat och jul på Liseberg. Ska bara njuta av att vara ledig och äta massor med gomat.

Tre Instagram bilder från idag får avsluta inlägget. Gooood natt!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0