Slösöndag

Hellou. Ligger i sängen och käkar mitt lördagsmys som jag aldrig hann med att äta igår. Chips och daim. Gott, gott, gott ;)

Igår var det Pulingcupen här i Påläng så hela dagen igår spenderades vid fotbollsplanen. Det är en fotbollscup för företag som går av stapeln i aug varje år. Linus spelade inte för han var tvungen att jobba, men flera i hans vanliga lag spelade så det gick fint att heja ändå :p Var tillsammans med Anna & Magdalena bästa supportrarna på plats. Vi gjorde tröjor med lagnamnet och hade med en sån där snurra som låter illa. Sen hade vi med oss stolar, extra kläder, solskydd, dricka och mat i form av hemmagjord sushi. Slå det om ni kan!

'Vårt' lag kom på tredjeplats av tio lag, så det var väl inte allra sämst. Måste ha varit tack vare klacken. Haha.

Har sovit här i Puling i natt och invigt sovstugan dom byggt här på gården i sommar. Kan sammanfatta det så här: Mysigt men kallt. Finns ingen värme här än så länge men låg man bara under täcket så frös man inte. Dock känner jag mig snorig och lite tung i huvudet nu när jag vart vaken ett tag. Hoppas det inte bryter ut nån sjuka bara.

Nu ska jag läsa min bok och njuta av ledigheten. Hörs när vi hörs .


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0