Pepp

Älskar livet just nu. Är så motiverad och inspirerad till allt möjligt. Känns som att inget är omöjligt.
 
Även fast varenda grej jag gör skiter sig och tar minst dubbelt så lång tid att få gjort p.g.a massa krångel. Ex på saker som krånglat: få ut legetimationen, byta abonnemang på telen och få ut ett endaste litet paket från posten. Allt detta har tagit minst en vecka/grej och otaliga samtal, brevskickande och support mailande men ändå bryr jag mig inte. Murphys lag styr mitt liv men jag säger f**k Murphy! Haha.
 
Har en läcker karl, bästa familjen, bästa svärfamiljen, fina vänner, ett jobb med finfina arbetskamrater, utbildar mig och är i mitt livs form. Och allt detta kan bara bli bättre. Klart jag har dåliga dagar ibland men i slutet på varje dag brukar jag ändå tänka på saker som jag är tacksam för. Det är annars lätt att glömma allt det bra man har. 
 
Vet inte om det är så men jag tror att träningen har spelat stor roll till att jag mår så bra. Hur tungt det än är när jag tränar är jag alltid sjukt tillfredställd när jag håller på. Och hur det känns efter ett pass ska vi inte ens snacka om. Jösses då mår man! Oftast är det jobbigt att sätta igång men redan efter första repeitionen/km är det som bortblåst och jag är bara peppad.
 
Bild från google.

Kommentarer
Postat av: Hanna

On! Du är så duktig!:)

2012-08-04 @ 23:53:00

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0