tiden går fort när man jobbar med examensarbetet

Om bara 7 dagar fyller jag år.... Det är ju skitsnart! Jag har inte riktigt hunnit med i år känner jag. I vanliga fall brukar jag börja hinta om vad jag önskar mig redan kring jul. Jag menar då är det ju bara 4 månader kvar. Sen omkring 10-11 februari börjar jag snacka om det ofta för DÅ är det nära. Kring 11 mars övergår jag i prata-om-min-födelsedag-varje-dag fas.

Men jag fattar inte vad som har hänt detta året... Nu ringde jag först IGÅR (?!) till mamma och sa vad jag veeeeerkligen önskar mig. Annars brukar jag önska mig saker från jul som sagt men veeeerkligen önska mig från i början på mars.

Sen blir det en konstig födelsedag i år. Vi åker upp till kalix imorgon efter lunch och sen åker vi hem på tisdag. Jag fyller år på onsdag. Sååå nära att jag fick fira med mami och papi men men. Limpa måste vara i skolan på ons så inte mycket att göra åt saken. Blir nog bra att bara fira med honom. Har ju gjort det förr. Men lite surt att det var just onsdag han var tvungen att vara tillbaka och inte torsdag.

Jajajaja.. bla bla.. 'fira en annan dag', 'det är inte hela världen', 'väx upp' m.m. NEJ!!! Födelsedagen är världens viktigaste dag för mig och så är det bara. Låt det vara så..

Jag, MiniOlof och brorDavid

Frukost på sängen är ett måste! Tvingar Linus att göra frukost och sjunga för mig varje år.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0