Mars

Dags att visa upp hur träningen såg ut för mig under mars. Fick till 26 pass tillskillnad från feb då det 'bara' blev 13. Förut var jag glad om jag fick ihop 13 pass på ett år :P

Månadens:
Längsta - Den 14:e gick jag en prommenad på 120 min. Om inte prommenad räknas som träning sprang vi 100 min den 23:e
Bästa dag - 6:e körde jag hårt som ni ser på bilden längst ner.
Jobbigaste - Svårt att välja mellan 15:e (intervaller på IKSU) och 20:e (Bräntberget). Gemensam nämnare är mjölksyran i benen.
Roligaste - Dagarna då jag får någon med mig. Badminton, indoor eller pump med Malin eller Magdalena och löpning med Melissa. Alltid roligare att ha någon med mig.


Over all: SJUKT NÖJD!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0