bye bye iksu

Buhu.. I fredags när jag och Anna var och tränade sa jag upp mitt IKSU-kort. :'( Eftersom jag ska hem i sommar och sen pendla mellan Kalix och Umeå nästa år så blir det onödigt dyrt att ha ett kort här och ett i kalix som jag inte kan använda fullt ut. Då blev det IKSU som fick ryka eftersom det är där jag kommer vara minst. 

Är förvånad att jag, som inte direkt är känd för att vara en träningsmänniska, tyckte att det var jobbigt att säga upp ett träningskort. Haha men är man van med IKSU finns det inget ställe som kan ersätta det.

Har till 30 maj på mig att använda kortet så nu måste jag utnyttja det till max. Så om nån vill träna så är det bara att slå en pling ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0