Blomster

Jag älskar blommor och det har mina nära och kära snappat upp. Fick förutom pelargonen ett antal buketter igår och alla värmde lika mycket i hjärtat.

Rosorna fick jag av min bästa vän och kompis Kristina och eventuellt även Magdalena. Dom kom samtidigt och hade presenter inslagna i likadant papper så jag misstänker att det var en gemensam pressent.

De gula tulpanerna kom Simon med. Han är en mycket uppmärksam grabb och har hört när jag sagt till Linus nån gång att jag älskar tulpaner. Haha så snällt!

Malin var den som kom med dagens första bukett blommor. Även hon har forstått att tulpaner är lite av en favvo så det blev ett knippe lila från henne.

Dagens bästa bukett var ändå mamma och pappas. Scrolla längst ner så ser ni varför. :)

Haha en bukett pengablommor tackar man aldrig nej till ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0