Bio och snö

Första april igår. Gick inte på något skämt tror jag. Kan bero på att jag och Linus satt hemma med varandra hela dagen och kollade film. Fanns helt enkelt inte så mycket att bli lurad av. 

Pris för gårdagens skämt måste ändå gå till den ca 1 dm nysnö (om inte mer) som föll under dagen. Hoppas det smälter bort lika fort som det kom så vi får sommar någon gång.

På kvällen fick jag för mig att vi skulle gå och se på bio. Så det var bara att plocka fram vinterkläderna igen och sticka iväg. Blev The Hunger Games. Köpte en samling med alla tre böcker i för 3 veckor sen och läste så jag skulle veta vad det handlade om innan jag såg filmen. Inte det bästa jag sett eller läst men helt klart bra och underhållande.

Nu ska jag gå till skolan för att fila sista lilla på vårat arbete innan vi skickar in det. Sen är vi färdig. WOHOOO!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0