Fäääärdig

Snö, slask och rak motorväg utan nått annat vid sidan än skog. Så har min runda vart. Men vi har haft kul. 'Drog tutan i luften' så att lastbilarna vi mötte tutade tillbaka. Haha fånigt men faktiskt peppande. Sen har vi snackat skit och hjälpt en utlänskstudent till flyget. 

Dock vart jag tvärless och hungrig när det var en liten bit kvar så jag stannade och vägrade forsätta. Satte mig i en busskur och ringde vår skjuts medans de andra fortsatte. Efter 1 minut i busskuren blev jag tvärless igen, på mig själv den här gången, och forsatte att springa.Haha drama queen delux. Så när Linus hämtade oss hade jag 1 km kortare i benen än de andra tjejerna. Men det gör mig inte så mycket. Klarar man 19-20 km i regn och slask utan peppande publik klarar man nog 21 km i sol, varierande utsikt och med peppande publik utan problem.

Sprang i mina nya skor som jag köpte för nån månad sen. Har som längst innan bara sprungit 8 km med dom så idag passade jag på att springa in dom och kolla vart jag ev kommer behöva tejpa sen. Gick ändå ganska bra även om det gör lite ont i mina stortånaglar. Så dom är kankse liiiiite för små när fötterna sväller. Men dom kommer funka fint på varvet.

Nu har jag duschat och tagit en liten nap och snart ska jag skjutsa iväg Linus på match. Ikväll ska han på nån tv-spels-dricka-öl-kväll med laget och då har jag tänkt sitta här hemma med tända ljus, ett glas rosé och en bok. MYYYYS! Då vet ni!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0