Var sak har sin plats

När man flyttar till ett nytt hem bestämmer man vart det mesta ska vara. Men vissa saken hamnar inte där man tänkt sig. Jag är expert på att hitta ställen där jag alltid vill lägga mina grejer. I kalix ville jag alltid ha väskan på en stol i hallen och nycklarna på byrån, på mariehem hamnade väskan oftast i vardagsrumssoffan och nycklarna i köket och nu är det köksstolen som gäller för både väska och nycklar.

Men idag fick jag skratta när jag kom in till köket och upptäkte att väskan inte är det enda jag vill ha på stolarna:


Har samlat de tre senaste dagarnas koftor på en av stolarna. Haha tydligen dit jag går det första jag gör när jag kommer hem för koftan brukar åka av rätt fort när jag väl är hemma.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0