Hattfest

Igår på skolan fick vi träffa den tandläkarklass vi kommer att sammarbeta med under året på kliniken. Vi delades in i par om två eller tre så att vi alltid ska ha samma tandläkare. Tanken är att vi ska lära oss att remitera patienter mellan varandra och få se en patients behandling från början till slut med alla delar som ingår. Kommer bli jättekul och intressant och jag längtar till den 19:e då vi tandhygienister ska få gå med 'våra' tandläkare och se på när dom jobbar med sina patienter. Sen lite senare under terminen kommer dom att komma och kolla när vi jobbar. Haha blev lite nervös inför det för det känns som att man inte kan nått eller har nått att visa. Men det ska nog gå bra ändå.

På kvällen hade vi hattfest med nollorna. Jag hade på mig en badmössa och en morgonrock :P Vi hade jättekul och jag tror att nollorna hade det med. Idag ska vi träffas upp igen och köra vinbrännboll och utse det vinnande nollningslaget.

Nu ska jag slänga i mig nå mat och sen är det dags att bege mig bortåt ängarna. Puss och hej leverrpastej.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0