Vill ha just nu

Om ni ser bilderna nedan och sen gissar om det fortfarande regnar och är grått. Ok???


Vad tror ni då? Ja eller nej.

Svaret är oh yes! :'( Blåster gör det också. Tur vi hade soppa på menyn här hemma idag. Jag håller på att koka den just nu. Blir en härligt krämig potatis och purjolöksoppa med knaperstekt bacon som tillbehör. Efter middagen ska jag med min bästa vän och kompis Kristina på något som heter Indoor walking. Ska vara som spinning fast man står på en crosstrainer. Har hört mycket gott om det passet och att man ska vara helt slut efteråt så vi får väl se om jag överlever kvällen :P

Imorgon är det onsdag igen och det betyder heldag på kliniken med patienter. För en gångsskull ser jag fram emot det. Har börjat tänka att istället för att det är jobbigt ska jag tänka på hur mycket jag får lära mig och att det är bra att vi har två pass direkt på varandra så att man kommer in i det ordentligt. Tänk istället om vi skulle ha alla tre pass utspridda på tre dagar istället för två. DET hade varit jobbigt!

Nu kom Linus hem, han är inte på sitt bästa humör och ser ut som en dränkt katt. Haha får hoppas att soppan vi nu ska käka värmer upp honom.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0