Serriöst!

Jag börjar tro att Linus är ute efter mig (eller mina 300 kr på sparkontot kanske?! :P). Igår när han hade duschat skulle jag ge honom en handuk och då knockade han mig med armbågen rätt i hakan. Värsta smällen typ. Idag när vi satt i soffan skulle han ta bort armen han hade bakom mitt huvud och då gav han mig en smäll i bakhuvudet. Men värst var ändå nyss. När vi stog och diskade "tappade" han ett glas mot bänken och resultatet blev detta:

Tre blödande sår på benet.... Hahaha

Det finurliga är att han hela tiden får det att verka som olyckor. Så om jag dör under mystiska omständigheter de närmsta dagarna så vet ni vem ni kan rikta er uppmärksamhet mot :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0