örhängen

Tjenis
Jag befinner mig just nu i Kalix. Kom hit sent igår kväll efter en tung bilresa från Umeå. Det var mörkt, det regnade och jag hade migrän. Inte roligaste resan men det gick ju.

Idag har jag vart inne i stan för luch på myggan med Linus  och ett besök på folktandvården. Kom dit när dom hade lunch så att jag skulle får snacka lite skit med dom. Alltid lika trevligt att vara där. Hade nästan lust att gå ner och byta om så jag kunde stanna hela dagen ut.

Efter det gick jag och Limpa för att köpa sista fixet till hans utklädnad till imorgon. Han hittade det han skulle ha på Kupan och där hittade jag mig ett par fin fina örhängen som han köpte till mig. Vilken karl man har alltså ;)

Nu ska jag iväg till Limpas föräldrar för middag och sen kommer Anna och Magdalena hit för en riktig myskväll. Anna har fyllt år så nu ska vi fira henne med bakning, pressenter och soffhäng. Bra dag!

Svårt sliten man ser ut alltså. Men här är örhängena iaf.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0