Hjälp!

Fick världens chock nyss. Sitter som vanligt med min frukost i soffan och så helt plötsligt står det en man utanför fönstret. Inte så konstigt kanske om det inte varit för att vi bor på 3:e våningen. Haha viste inte riktigt vad jag skulle göra så jag drog av världens smile och började vinka. Men jag tror jag skrämde honom lika mycket. Har ganska mörkt här inne där jag sitter så han såg inte mig först men när han tittade in ryckte han till när han såg mig. Tack och lov åkte han bara förbi på sin kran. Hade vart jobbigt om han skulle jobba precis utanför fönstret när jag sitter här.

Idag börjar jag kl 13 och då ska jag ha patient. Men vi har bokat grupprum för att plugga till måndagens tenta så jag ska bege mig till skolan nu på en stund. Som ni märker är det inte så mycket mer än plugga och käka i mitt liv nu. Men det är inte så tråkigt som det kanske låter. Trivs ganska bra ändå.

Haha kom att tänka på en sak. Tänk om jag sutti här naken eller nått. DÅ hade han fått sig en chock som heter duga. :P
Gammal bild så ni har nått att kika på.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0