Godmorgon

Måndag igen. Börjar skolan först kl 13 idag, skönt med sovmorgon. Gillar att sitta i soffan och läsa igenom alla tidningar och se alla nyheter på playkanalerna samtidigt som jag käkar frukost. Jag tycker att jag mår mycket bättre de dagar jag får en lång start på dagen. Konstigt för förut tyckte jag inte alls om tidiga morgnar och det där med frukost hade jag jättesvårt för. Nu är det helt tvärt om, funkar inte utan min frukost.

Har nyss gjort mig iordning och tänkte gå på en långpromenad nu innan skolan börjar. Planen var först att gå till gymmet men det är så fint väder ute att jag tar det efter skolan istället. Jag har en väldigt lugn vecka framför mig i skolan så nu ska jag passa på att träna medans jag har tid över. Måste komma igång nu så jag klarar att korta tiden på gbg-varvet med 15 min till nästa gång. ;)

Nu ska jag knyta på mig skorna och ge mig iväg.

Jag idag

Hittade en funktion där man kunde pimpa korten med stämplar och färger.
Som ni ser har man ju talang för det där va!? :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0